Home » » sanggup derhaka pada ibu, Pengikut setia dakwa tuhan telah memilih Jamal untuk menjadi MB supaya memimpin rakyat selangor

sanggup derhaka pada ibu, Pengikut setia dakwa tuhan telah memilih Jamal untuk menjadi MB supaya memimpin rakyat selangor

DALAM tulisan sebelum ini, aku ada berjanji untuk mendedahkan dari mana punca tersebarnya screenshot perbualan Jamal Jamban bersama-sama dengan machai bawahannya sehingga terdedahnya hasrat Jamal Jamban untuk jadi MB Selangor jika Azmin kalah. Sila rujuk link berikut


Sila baca pendedahan di bawah ini, kerana inilah punca tersebarnya screenshot perbualan itu.

SALAH seorang pengikut Jamal Jamban, didedahkan bukan sahaja sudah berbulan tidak beri duit kepada ibunya, malah sanggup jadi balaci kerana bangga dapat 'interframe' masuk berita bersama-sama dengan Jamal Jamban selain tidak peduli dengan nasihat ibunya.


Image may contain: 2 people, text



Perkara itu didedahkan oleh adiknya sendiri kepada sebuah page politik, Otai Bersih di facebook. Adik kepada pengikut Jamal Jamban yang enggan identitinya didedahkan itu turut mengirim beberapa screenshot group WhatsApp dari handphone abangnya.

"Dah lah berbulan tak bagi mak duit, lepas tu sanggup jadi balaci dekat mamat keranda (Jamal Jamban) ni, puas mak nasihatkan abang, abang cukup bangga bila 'interframe' dalam berita, dengan keranda ni pun dia cukup bangga," luah adiknya melalui inbox admin di facebook.

Ibu pengikut Jamal Jamban itu didakwa selalu menangis dengan perangai abangnya itu, yang disifatkan seperti "anjing tunggu tulang". Kerana gila populariti nak masuk berita.

"Menangis mak tengok perangai abang ni, dah macam anjing tunggu tulang, gila popular nak masuk berita punya hal," tambahnya lagi sambil meminta admin membaca printscreen yang dihantar olehnya.

Image may contain: 5 people, text
Image may contain: 1 person, text
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
Image may contain: text



Adik pengikut Jamal Jamban inilah sebenarnya yang meminta admin menyebarkan perbualan dalam group tersebut untuk memalukan Jamal Jamban sekaligus memalukan kumpulan abangnya dengan niat untuk memberi pengajaran.

Kepada pengikut Jamal Jamban ini, aku percaya kau bukan budak-budak lagi untuk aku nasihat panjang lebar. Satu je aku nak ingatkan kau.

"Syurga kau di bawah telapak kaki ibu, bukan kaki Jamal Jamban..."


Sumber — Otai Bersih

Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment