Home » » Dari Luahan KakBang Bekas Mak Nyah Yang Telah Berhijrah

Dari Luahan KakBang Bekas Mak Nyah Yang Telah Berhijrah


Assalamualaikum, di hari dan bulan baik ni.. sy ingin berkongsi kepada semua supaya masyarakat tahu dan tidak lagi prasangka serong pada sy.. 

saya akur dan telah berhijrah penampilan sbg seorang lelaki dari berpenampilan sbg seorg perempuan atau maknyah, dunia makin tua, dah tak kuat menampung kekilafan manusia lagi dah, jadi saya ambil tindakan ini utk lebih senang menghadap allah swt, dan lebih senang melakukan kerja dan kerjaya saya.. insyaallah..

dahulu dikenali sbg zarra skrg.. ramai peminat memanggil saya sbg kakbang... alhamdulillah..
allah tahu segalanya..insyaallah..
jom kita ajak mereka2 kearah kebaikkan...

saya sertakan gambar lama sy dan baju melayu gmbr skrg sy. alhamdulillah...
niat bkn riak.. tapi ingin berkongsi betapa indah dan mudahnya islam.. dan bersama2 kita kearah kebaikkan... dunia akhirat..

saya aktivis teater negeri johor.. walau saya lahir di phg . hati sy tetap di johor. sy ketua koir bhg suara muzikal teater di jb.. johor byk menghargai bakat sy..

Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment