Home » » saya bercinta dengan suami orang beranak 3 sebab dia dah tak ada rasa sayang pada wife dia

saya bercinta dengan suami orang beranak 3 sebab dia dah tak ada rasa sayang pada wife dia

Assalam Krt..
Trma kasih kerana siarkn kisah saya,mohon hidekan profile saya..saya hanya ingin kongsi apa yang saya lalui dan saya mohon jangan dicaci saya..umur saya 25tahun dan


Kisah saya bermula tahun lepas pada 2016,saya berjumpa semula dengan ex bf saya di fb bila dia sndiri yang mencari saya dan add saya dan disitu kami rapat semula tapi malangnya dia dh btunang tp dia msh menyatakan dia cintakan saya dan lama kelamaan die nekad untuk putuskn ptunangan dia demi untuk bkahwin dgn saya,dia bkerja jauh di kemaman dengan tunangnya namun ddalam proses dia mmutuskan ptunangan itu dia masih mberi harapan pada tunangnya dgn mminta duit la apala dan setelah saya tahu kiteorang gaduh smpai saya nk tinggalkan


 dia tapi dia merayu nak mati kalau saya tinggalkan dia dan dsebabkan tu saya maafkan dia dan smggu lepas tu dia msh mgulanginya lagi tp kalini saya hnya diamkan diri dan slow2 saya jauhkn diri dan saya lebihkan diri saya aktif didlm wechat dan setelah itu saya terjumpa seseorang yg add saya mengatakan dia pernah bjumpa saya disuatu tmpt dan dia masih ingat pada wajah saya nmun saya lansung x kenal dia dan distu kami bkawan dan sentiasa chat dlm sbulan tu kami bkawan rapat nmun tak pernah bjumpa dan saya namekn dia dgn Pggln A dan sbulan itu juga si dia tidak mengetahui tentg hal ini..


Setelah sbulan sy paksa A utk bjumpa saya,nmun dia mgelak A katakan dia malu sbb dia ckp sy cantik sangat namun dia rupa pun kurang namun begitu A setuju untuk jumpa dan setelah bjumpa A terlalu baik dlm melayan sy dan dsitu kami makin rapat dan rapat,saya bawa A jumpa mama papa saya dan family sy mmg suka pada A sbb A pndai amik hati diorg ,ringan tulang dan bbudi bhsa namun setelah itu muncul la tahun 2017 dan dimana si dia katakan nak datang rumah sy untuk mminang sy sbb si dia dh putuskan ptunangan nya dgn tunangnya sampai tunang mencari saya maki hamun saya namun saya diamkan saja sbb bagi saya xguna bgaduh sbb lelaki dan saya setuju bila si dia kata nk datang rumah saya,saya berani setuju sbb A mse tu outstts di kl dan si dia datang nmun family sy mlayan nya acu tak acu je sbb si dia ni sama umur dgn sy berbanding A yg 30 ke atas


..dan mama sy mmg lansung tak setuju dan tidak myukai si dia dan hari itu juga saya putuskan si dia untuk lupakn sy dan sy cerita smua tntg A pd si dia dan si dia menangis dan merayu agar xtgglkn dia namun sy jenis keras hati sy nekad tuk lepaskn si dia dan selepas itu saya lebih fokus pada A dimana saya nekad utk bkahwin dgn A dan A tlalu cukup sempurna terlalu baik,suka manjakan saya,hntr dan amik sy balik keje,hnta srpn lagi untk sy dan klau sy sakit dia usaha bawa pergi klinik wlpn dia tlalu sibuk dan sentiasa luangkan masa utk sy,blh dikatakan hari2..setelah 5bln namun tiba lah suatu hari dimna sy mdpt pggln telefon dr seorg wnta tk dikenali dan dia menyebut nama A,ketika itu jantung sy umpama tidak mmpu bnfs stlh tahu kbenaran bahawa A sudh bkahwin dan mpunyai 3org anak yg brusia 6thn,5thn dn 6bln..yg plg myedihkan saya usia pkenalan saya sbulan selepas itu isteri dia mlahirkan zuriat yg ketiga..

hncurnya hati saya hnya Allah yg thu ketika itu,wanita itu adalah kawan isterinya dan terlalu byk dia mburukkn A pd saya dan sy bgaduh besar dgn A smpai dia sumpah dia berkata tak ada niat untuk mnipu sy slama bbulan2 ni dia cuma takut untuk terus terang takut saya tingglkan dia dan masa tu saya nekad tuk tingglkn dia demi anak2 tapi dia mengaku yg dia xmmpu nak hidup tnpa sy sbb dia dh tak ada rasa syg pd wife dia,dia cakap sy byk mgubah dia jadi diri dia sbenar bkn ssiapa,akhirnya dia mengaku pada sy slama ini wife dia lansung xpdulikan dia dari segi pkaian pmknan smpai hubgn atas katil lansg xdipdulikn disbbkn itulah dia mencari sseorg hnya utk bkwn tp dia xsgka bila bjmpa sy dia bhgia dan dia lbh rasa dihrgai dan dihrmti dn dia kata dia xmgkn dpt hdp tnpa sy dan dia nekad tuk ceraikan wife dia demi bkahwin dgn sy.

.dan setelah itu dia bbncg dgn wife dia mmula wife dia xblh terima tp dsbbkn A kata mmg prsaan cnta tu mmg dh xada utk wife dn mula laa pgdhn dua family smpai family A smua bantah untk A ceraikan wife dia nmun A nekad utk sy dan wife dia mtk tggu pceraian itu lps raya demi untk anak yg bru lahir berasa meraya bsma ayahnya dan A mminta sy utk faham dn sy faham dan shgga kini A dan wife lbh tumpukan pd anak2 dan A pun sejak kuar pkataan cerai dia sudah tidak tidur bsama wife nya namun dia tidur bsma dua anak gadisnya dan sy pcyakn A sbb tanda2 tu byk yg sy blh pcaya shgga lah skrg..

A byk abiskan masa untuk saya wlpan dia kkdg sibuk dgn anak namun sy dia xpnh lupa..kkdg sy tfikir mgkn Tuhan nak myedarkan sy spya tidak sombong sbb dlu sy stiasa pd hina klau kwn sy bkahwin dgn duda yg ada ank dan skrg bnde tu tjadi pd sy.

.inshaAllah lepas raya dan lepas smuanya selesai sy kan dikahwin kan dgn A..dan sy hrp selepas kahwin sy kan diberi usaha utk mgmbil hti mak mertua sy yg mgkn tidak suka pd sy...hurm..demi Allah klau mmula dlu sy thu lah suami org sy tidak akan melayan..mohon jgn hina sy

Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment