Home » » Slogan ‘Jom Bantu Rakyat’-najib bangga kerna hanya UMNO mampu lakukan dari parti lain

Slogan ‘Jom Bantu Rakyat’-najib bangga kerna hanya UMNO mampu lakukan dari parti lain






PEKAN: Slogan ‘Jom Bantu Rakyat’ yang diperkenalkan kerajaan Barisan Nasional (BN) adalah selari dengan usaha kerajaan mahu membantu rakyat tanpa mengira masa dan keadaan, kata Datuk Seri Najib Razak.

Perdana Menteri berkata slogan itu juga membuktikan komitmen kerajaan untuk terus membela nasib rakyat, terutama apabila ditimpa musibah.

“Tidak ada pihak lain yang berhak menggunakan slogan itu melainkan kerajaan BN dan UMNO. Saya tidak perlu huraikan dari mana (bantuan diberikan). Sumbernya pelbagai.

“Ada Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M), Klinik 1Malaysia, bantuan baik pulih rumah, bantuan persekolahan, universiti dan pelbagai lagi bantuan yang diberikan.

“Ini sebab kita letakkan rakyat sebagai tanggungjawab kita kerana kita adalah pemimpin yang dipilih mereka. Jadi kena berkhidmat bersungguh-sungguh,” katanya semasa berucap selepas solat Isya’, Tarawih dan Witir berjemaah bersama penduduk Kampung Serambi di sini, malam tadi.
Advertisement

Turut hadir ialah Yang Dipertua Dewan Undangan Negeri Pahang Datuk Seri Ishak Muhamad, Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Felda Pahang Datuk Abu Bakar Harun dan Pengerusi Biro Kebajikan UMNO Datuk Dr Shamsul Anuar Nassarah.  – Bernama


http://www.malaysiastylonews.com/167695/najib-tiada-pihak-berhak-guna-slogan-jom-bantu-rakyat-selain-kerajaan-umno-bn/





Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment