Home » » Ibu terkejut tengok gambar anak gadis disetutvbvhi lelaki tak dikenali

Ibu terkejut tengok gambar anak gadis disetutvbvhi lelaki tak dikenali

temberang gadis berdarah kacukan melayu pakistan dari serawak yang pernah melakukan hubungan intim terbongkar apabila gambar bogelnya diterima ibu.


Menurut utusan borneo ibu gadis itu telah membuat laporan polis sabtu lalu selepas menerima masej yang menunjukkan aib anaknya itu bersama seorang lelaki tidak dikenali.

Selepas di siasat akhirnya gadis itu mengaku telah melakukan hubungan intim dengan teman lelakinya yang bertugas di tentera udara diraja malaysia TUDM Kuching.

Gadis itu juga mengaku,mereka melakukan perbuatan terkutuk itu dibilik hotel di jalan abell pada 1 september tahun lalau kira kira jam 3 pagi.

Menurut ketua polis daerah kuching ACP Ahmad gadis berkenan telah dibawa kehospital bagi menjalani pemeriksaan lanjut.

Selepas keputusan pemeriksaan yang dilakukan doktor pakar sakit puan hospital umum serawak diperolehi.gadis itu di dapati mempunyai kesan koyak lama di bagian sulitnya.

Bagaimanapun gadis berkenan mengaku teah di rogol oleh kekasihnya itu.sehubung dengan itu pihak polis menghantar pasukan anggota pegawai dari jabatan siasatan jenayah IPD Kuching untuk menahan suspek berusia 34 tahun itu.

Suspek yang berasal dari sabah berjaya di tahan semalam kira kira jam 2 petang dan kini disiasat mengikut seksyen 376 kanun keseksaan melakukan jenayah rogol terhadap hgadis bawah umur.-eberita.org


Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment