Home » » isu mengaitkan Della Delon dengan adik ipar Che Ta yang menyebabkan Che Ta marah sangat.

isu mengaitkan Della Delon dengan adik ipar Che Ta yang menyebabkan Che Ta marah sangat.




"Salah Ke Saya Cium Perempuan?" - Delladellon, Artis Yang Kena Marah Dengan Che Ta


Sejak semalam netizen bercakap tentang seorang remaja perempuan bergaya lelaki viral di laman-laman sosial apabila pelakon terkenal Che Ta dengan maki secara terbuka dekat artis  perempuan bergaya lelaki itu, namun kisah itu makin menjadi perbincangan di media sosial yang mengaitkan Della Delon dengan adik ipar Che Ta yang menyebabkan Che Ta marah sangat.


Cari punya cari, akhirnya KS terbuka pula video klip lagu nyanyian dia, Penyanyi yang dikenali sebagai Della Delon dengan lagunya Persia telah ditonton hampir 300 ribu dalam tempoh seminggu sahaja. Wow! popular sebab suara sedap ke tak sedap tu? tapi yang peliknya  Bukak je YouTube terkejut weh, first time tengok muzik video yang ‘dislike’ nya lagi banyak dari yang ‘like’.. 

Dan ternampak pula interview dia dengan wartawan akibat Dikritik hebat oleh natizen, penyanyi baru Delladellon tampil beri penjelasan eksklusif mengenai penampilannya selain persoalan motif dia mencium model perempuan selain hal dengan Che Ta tu mari kita tengok video ni pula


http://www.kakishare.my/2017/06/salah-ke-saya-cium-perempuan.html





Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment