Home » » Saya sentiasa derhaka pada suami.. Tengking suami, menjawap kata2 suami, buat muka jelek pada suami..

Saya sentiasa derhaka pada suami.. Tengking suami, menjawap kata2 suami, buat muka jelek pada suami..



Salam admin... Selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia ni.. Mohon hide profile saya ye..
Apa yang saya nak kongsi ni mungkin akan jadi pengajaran buat isteri2 diluar sana..
Perkahwinan hampir 6 tahun, bahagia memang bahagia tapi tidak bagi si suami.. Suami mula memendam rasa marah, terkilan, sedih disebabkan sikap saya yang pemarah.. Saya sentiasa derhaka pada suami.. Tengking suami, menjawap kata2 suami, buat muka jelek pada suami.. Hampir 2 tahun suami memendam, tapi dia tetap layan saya macam ratu..

Duit? Sentiasa ditabur kepada saya.. Kereta? Suami beli khas untuk saya.. Taknak masak? Suami bawa pergi makan luar.. Penat? Suami lah yang urut satu badan saya ni.. Holiday? Setahun 3kali pergi fly sana sini.. Saya sangka kami bahagia tapi saya salah.. Ampunkan aku ya Allah swt..

Semua ni terbongkar selepas suami join satu website group sex.. Disitu ibarat kenal, jumpa dan make love.. Allah swt masih sayangkan saya, Dia mahu saya betulkan semua ni.. 

Mengigil segigil2nya ketika saya buka hp suami.. Takpe saya sabar dan cuba berlagak tenang.. Saya cek satu persatu inbox, suami dan seorg perempuan sudah bertanya khabar.. Menangis dalam diam saya saat itu, sungguh saya tak sangka suami sebaik dia, buat onar dibelakang saya.. Saya terus buat akaun fake untuk perangkap suami.. Saya add dia.. Saya inbox dia kata ingin make love dgn dia.. 

Profil fake akaun tu saya letak gambar perempuan seksi dan yessss!! suami saya melayan.. Mengalir air mata saya ketika melayan suami berborak.. Segalanya tentang sex.. Rupanya dia tak puas bersama saya.. Dalam keadaan cool seharian saya melayan suami.. Tapi satu tahap saya sangat2 tak tahan dia bagitahu dalam perbualan tu, dia dah lama tak rasa keindahan dalam sex.. 

Saya termenung jauh sambil menangis seharian..
Dari pagi sampai ke petang suami melayan inbox dengan saya.. Okay saya sabar lagi, tunggu dia balik kerja.. Sejam sebelum balik rumah, dia bgtahu dalam inbox, dia boleh bayar jika saya ingin buat make love.. Fuh saat ni mendidih segala darah dalam badan saya.. Suami sampai rumah, dia letak barang2 kerja.. Saya tanya dia, apa awak buat kat belakang saya? Tolong jujur.. Suami dgn lemah lembut bertanya balik, abg buat apa sayang? Tangan saya laju menampar suami.. 

Saya bgtau saya la awak melayan satu hari ni dalam group sex tu.. Terduduk suami, tertunduk.. Masa ni saya mula naik hantu, hp dia berkecai saya baling ke dinding, cincin kawin saya campak kat muka dia.. Saya menangis mcm orang tak betul, suami minta maaf sambil cium kaki saya.. Saya jerit kat suami.. Apa lg yang tak cukup dalam hidup abg? Apa lagi abg nak dalam sex abg? Saya tolak dia, saya pukul dia.. Suami cuma membatukan diri sambil menangis.. Hanya ucapkan maafkan abg sayang berulang kali..

Saya dgn hati yg marah langsung tak pedulikan suami.. Akhirnya lepas 2 jam bergaduh, suami keluar rumah.. Mungkin taknak saya mengamuk atau memaki dia.. Tengah malam suami balik, saya bawak anak tidur dalam bilik tanpa pandang suami.. Berhari2 saya menangis sampai bengkak2 mata.. Seminggu lepas tu, suami perlahan2 datang dan bincang pasal kes tu.. 

Dia luahkan segala dia pendam.. Suami kata saya tak hormat pada dia, selalu marah2 dia.. Dia kata lagi, kat tempat kerja kene marah, balik rumah kene marah sebab tu dia hilang pertimbangan, dia join group sex tu sebab nak hilangkan stress.. Saya masih lagi buat bodoh, masih menyepikan diri..
Dan tetiba saya flashback balik kehidupan rumahtangga saya.. Betul, saya teramat garang dgn suami, pantang salah sikit, suami la mangsa tengking saya.. Di tempat tidur, saya mungkin tak layan sebaik2nya.. Ya memang saya bersalah abg.. Menangis lagi mengenangkan sikap saya pada suami.. Akhirnya saya yg melutut pada suami.. Berkali mohon keampunan pada suami.

. Pada saat tu, kami berbual masalah ni.. Disitu kami tahu apa masalahnya.. Pada saat itu, saya nekad akan layan suami mcm raja.. Saya dekatkan diri pada Allah swt.. Saya tak naik suara pada suami lagi.. Saya peluk cium suami kalau dia nak pergi kerja sama jugak kalau suami balik kerja.. Di tempat tidur saya layan sebaik habis sehinggakan suami mahu bersama hari2, 2 3 kali pun saya turutkan.. Suami kata semua ni macam malam pertama kita dulu.. Suami cukup bahagia dgn perubahan sikap saya.. Saya akan jadi isteri terbaik buatmu abang..

Betul orang kata, suami nakkan belaian kita, suami nakkan kehangatan dari kita.. Wahai isteri2 selamilah jiwa suami, jangan jadi macam saya ye

Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment