Home » » anak yang sulung bagitau...ma..ni la dia yang suruh angah panggil dia ibu...saya x syak ape2..

anak yang sulung bagitau...ma..ni la dia yang suruh angah panggil dia ibu...saya x syak ape2..

Tolong hide fb saya....
Kami dah berumahtangga 10 tahun...dikurniakan 3 orang anak...mula2 perkahwinan memang takde masalah..

.masuk tahun ke 5..suami buat perangai..dia kawin senyap2 dengan perempuan lain..dan dah ada 1 masa saya dapat tahu.saya tidak tahu langsung...sampai la satu hari saya baca mcj...godek2 fb...anak yang sulung bagitau...ma..ni la dia yang suruh angah panggil dia ibu...

saya x syak ape2..saya ingatkan customer suami..sampai la saya dapat tahu ada orang nmpak suami saya selalu bawa kehuhu hilir..seminggu dia ada kat umah dalam 2 hari sahaja..memang saya terlalu bodoh masa tu tidak syak ape-ape...nak dipendekkan cerita..bila saya dapat tahu saya mengamuk..saya suruh dia pilih saya atau perempuan tu..dia pilih saya..

.perempuan tu dia cerai...dalam diam2 dia berbaik semula..Allah...saya diduga lagi..sampai la sekarang hidup saya bermadu...saya makan hati berulang jantung..memang suami akan bergilir setiap hari dengan anak2 dia xde masalah smua anak nak dia akan cuba dapatkan...tapi wanita mana yang nak berkongsi kasih suami dengan wanita lain kecuali ibunya...mungkin orang cakap saya kuat macam xde masalah bermadu...

tuhan sahaja yamg tahu saya menangis setiap hari...stress nya..tapi saya x tunjuk depan dia..dia balik saya layan elok2...tapi dia lebihkan bini muda nya...saya terima mgkin ini takdir hidup saya..saya dimadukan...YA SAYA SUDAH HIDUP BERMADU SELAMA 5 TAHUN..

.orang akan nampak saya tersenyum buat macam xde ape2...saya xnak orang lain nampak kesedihan saya...saya x salahkan perempuan tu..

KLU TIDAK BERTEPUK SEBELAH TANGAN X AKAN BERBUNYI..MGKIN ADA SALAH SILAP SAYA SEBAB TU SUAMI BERIKAN MADU..TP BUKAN MADU YG MANIS...TP YG TERLALU PAHIT...

Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment