Home » » Aduan Pengguna -tolong jangan cuci motor disini kerna harganya rm15 sebiji motor

Aduan Pengguna -tolong jangan cuci motor disini kerna harganya rm15 sebiji motor

Aduan Pengguna
Saya nak share pengalaman saya cuci motosikal di di sebuah car wash di Jalan Sungai Pinang, Georgetown. Saya share ini supaya perkara ini tidak berlaku pada orang lain.

Kali pertama dan kedua saya cuci motor disini saya hanya dikenakan caj RM7.
Minggu lepas saya pergi kedai ini untuk cuci motosikal saya. Saya dikenakan caj RM15!!!


Saya tanya dia apa alasan RM15??

Dia kata sebab motor saya kotor?? Takkan saya nak hantar motor bersih pi basuh? Lagipun motor jalan penang ja nak kotor apa sangat.
Tak logik harga cuci motosikal sampai RM15.


Di kedai cuci ni ada tulis Cuci Motosikal harga RM6-RM10.

Saya malas nak bertekak, saya terus bayar dan jalan. Walaubagaimanapun sampai hariini saya masih geram sangat berikutan dia caj ikut suka hati mak bapak dia ja.

 Mat Motor lain jangan cuci sini. Harga ikut sukati dia ja. Kereta yang nak cuci sini hati-hatilah.
Sekadar perkongsian kegeraman.
Tq admin.

Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment