Home » » Siti Nurhaliza : Antara Video Hampir Separuh B*** Bakal Menantu Dan Fitnah Kerajaan

Siti Nurhaliza : Antara Video Hampir Separuh B*** Bakal Menantu Dan Fitnah Kerajaan



Siti Nurhaliza : Antara Video Hampir Separuh B*** Bakal Menantu Dan Fitnah Kerajaan


DALAM bulan puasa yang mulia ini, satu status yang dimuatnaik oleh penyanyi Siti Nurhaliza Tarudin isteri kepada Datuk Seri Khalid Jiwa atau lebih dikenali sebagai Datuk K yang viral di media sosial mengundang kemarahan rakyat Malaysia.

Kita semua tahu bahawa Siti Nurhaliza hidup serbi serbi mewah setelah berkahwin dengan seorang jutawan. Namun beliau dilihat masih tidak cukup berpuas hati dengan nikmat yang Allah s.w.t kurniakan sehingga tergamak memuat naik satu status yang kita amat maklum merupakan fitnah terhadap kerajaan Malaysia.

Dalam kemewahan hidup beliau, penyanyi itu telah memuat naik di laman Instagram doa Rasulullah dengan “caption” Doa Rasulullah buat pemimpin yang susahkan rakyatnya. Sengsarakah hidup Siti Nurhaliza yang bergelar jutawan? Fitnah ini tidak dapat diterima oleh rakyat Malaysia.

Berikutan dengan status itu, ramai netizen mempersoalkan integriti penyanyi tersebut. Beliau sepatutnya “memperbetulkan” keluarga beliau terlebih dahulu. Isu video hampir separuh bogel bakal menantu Siti Nurhaliza masih lagi panas di media sosial. Namun beliau langsung tidak memberi sebarang kenyataan berkenaan video hampir separuh bogel itu.

Dengan cukup tidak bertanggungjawab Siti memilih untuk memfitnah kerajaan Malaysia ketika keadaan ekonomi negara berada  dalam keadaan baik walaupun beberapa negara jiran tetangga sedang menghadapi kemelesatan ekonomi yang teruk kesan daripada kejatuhan harga minyak dunia.

Beberapa penganalisa politik berpendapat, Siti mungkin mengeluarkan kenyataan sedemikian memandangkan suami beliau yang berstatus jutawan tidak lagi mendapat projek semewah zaman Mahathir yang dikatakan cenderung mengkayakan kroni dimana beliau mempunyai kepentingan didalamnya.

Walau apa pun alasan beliau, tindakan Siti tersebut tidak dapat diterima oleh rakyat Malaysia. Tambahan pula, beliau kini menikmati kehidupan yang mewah. Sesungguhnya siapa yang kufur nikmat maka Allah s.w.t akan menarik semula nikmat tersebut. Oleh itu, berhati-hati lah dalam berkata-kata.

– PRU14.tv


http://www.pru14.tv/

Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment