Home » » Kisah Transformasi 2 Gadis Cantik Yang Bertukar Jadi Lelaki. Mengejutkan!

Kisah Transformasi 2 Gadis Cantik Yang Bertukar Jadi Lelaki. Mengejutkan!




Jika sebelum ini kita selalu dapat lihat ramai lelaki berani melakukan pembedahan sulit bagi mengubah diri menjadi wanita.

Namun bagaimana pula jika gadis berubah menjadi seorang lelaki? Apa yang mereka lakukan ini sangat berhasil sehinggakan netizen merasa hairan. Malah ketika mereka bergelar sebagai wanita, mereka memiliki paras rupa yang cantik serta kerjaya yang bagus. Jom intip beberapa kisah perubahan wanita bertukar menjadi lelaki ini.
1. Schuyler Bailar

Schuyler Bailar merupakan seorang atlit renang wanita di Harvard University. Schuyler belajar psikologi dan sangat popular hingga menjadi Hos dalam pelbagai acara.

Namun Schuyler mengaku telah mengalami gangguan kesihatan mental sejak di bangku sekolah lag. Gadis yang mempunyai darih campuran dari negara Korea ini memutuskan untuk berubah menjadi seorang lelaki dan melakukan pembedahan pertama pada bulan Mac tahun 2015. Selepas pembedahan, ia terus melakukan terapi hormon.

2. Balian Buschbaum

Balian Buschbaum pernah menghebohkan dunia. Dulunya dia adalah atlit lompat galah wanita bernama Yvone Buschbaum. Ia adalah atlet sukses dari Jerman dan pada tahun 2007, dia sempat mengalami kecederaan serius dan membuat dia berhenti dari dunia olahraga. Setelah lama menghilang, pada 2008 dia muncul dengan pengakuan telah mengubah jenis kelaminnya menjadi seorang lelaki.

3. Thomas Beatie

Thomas Beatie juga pernah mengejutkan ramai orang kerana perubahan pada dirinya. Thomas lahir sebagai perempuan bernama Tracy Lagondino kemudian Beattie melakukan pembedahan bagi menukar jantina namun masih mengekalkan organ seks wanitanya dengan baik kerana dia mahu melahirkan anak. Dia pernah hamil dan melahirkan kettiga orang cahaya mata yang bernama Susan, Austin dan Jensen.

4. Ian Harvie

Kini Ian Harvie memiliki tubuh yang sasa walaupun secara azalinya dia adalah wanita. Harvie telah menjalani operasi mengubah alat kelamin pada usia 22 tahun dan kini Harvie memiliki kerjaya yang baik sebagi seorang stand up comedian yang cukup ternama. Dalam setiap penampilannya di pentas, Harvie sering membawa isu transeksual untuk menghiburkan para penonton dan menyokong komuniti LGBT.

Itulah beberapa kisah metamorfosis wanita yang nekad menjadi lelaki. Meski sudah memiliki kehidupan yang sempurna, mereka merasa tak bahagia dan mencuba untuk menjadi dirinya yang baru.


https://www.taikotai.tv/2017/05/30/kisah-transformasi-4-gadis-cantik-yang-bertukar-jadi-lelaki-mengejutkan/




Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment