Home » » Saya rasa nak bagi kat orang anak ketiga ni,- luahan isteri apabila mak sendiri tak berhati perut

Saya rasa nak bagi kat orang anak ketiga ni,- luahan isteri apabila mak sendiri tak berhati perut

Assalamualaikum warga iih semua...Sy ibu kpd 2 org cahaya mata dan bakal menyambut kelahiran anak ke tiga pd pertengahan bulan Julai nanti.. saya ingin berkongsi cerita tentang keadaan saya sekarang,,dgn kehidupan yg sgt sukar saya rasa..



Cerita nye bermula apabila saya blik dan tinggal dengan ibu sendiri,,disbb kn suami sll keluar bekerja jauh dan tngl kn sy seorg dri dgn ank2 yg msh kecil..Kesihatan tidaklah mengizinkan utk sy tngal sdri..

Utk pengetahuannya​ IBU2 semua sblm ni sy bersalin 2 kali secara ceaser..Sy plak krap asma dan perlu sentiasa berehat seckp nye..

Duduk dgn mak sndri xseindah yg diimpikan..Bermula la episod suram dalam khdpn..Mak sy umur dlm anggaran 50 anda dan die berniaga bersama ayah tiri saya..Masa mula2 dlu Sya ada jga membantu die berniaga tp bila dah sarat n msk plak bln puasa kesihatan xmenizinkan utk sy melakukan kerja2 berat..

Mak spt TDK puas hati sll menarik muka dan mengukit2 dgn saya..SME kje sy buat xkna dimata die..Sdangkn urusan dirmah semua sy lakukan die cma pergi meniaga sja..

Sy spt berada dlm keadaan asing...sy SGT2 stress shnga trpk rasa nk BG dkt org ank yg ke 3 ni😥😥😥...Hanya Allah sja mengetahui perasaan sy skrg...Mak sy sndri angp sy ni mcm org gji sja..

SMP ank pertama ckp dkt nenek die ibu bkn tukang gji nk buat semua..Die mrahkn ank sy krn biadap...Padahal bdak tu tgk apa yg terhidang didpn mata..suami menyuruh saya bersabar b shnga melahirkan g ank yg 3 tp Saba kah saya..Sy sedar sy menumpang Sbb tu sy xksh tp sy terkilan sbb mak sndri buat kte mcm ni....

Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment