Home » » KECOH! SEORANG PELAKON 7 HARI ## DI TANGKAP KH0LW0T MALAM PUASA KE 2 Di Kuala Lumpur.

KECOH! SEORANG PELAKON 7 HARI ## DI TANGKAP KH0LW0T MALAM PUASA KE 2 Di Kuala Lumpur.



MISS J percaya, mesti hingga hari ini masih ramai yang bercakap mengenai berita aktres janda anak tiga yang ditangkap khalwat pada hujung minggu lalu.

Orang yang dimaksudkan ialah Putri ***** atau dikenali sebagai Nina. Miss J tengok, dia ada buat kenyataan kepada sebuah portal hiburan tempatan bahawa tangkapan itu adalah satu perangkap yang dirancang oleh bekas teman lelakinya dan bekas isteri teman lelaki terbaharunya . Teman lelaki terbarunya ialah Ejump.

Nasihat Miss J jangan cepat tuding salah orang lain. Nina mendakwa dia kena perangkap. Tetapi tangkapan itu masa mereka dalam rumah bukan di luar rumah.

Perangkap macam manapun kalau tak masuk dalam rumah sudah pasti tak kena tangkap. Kalau kejadian itu berlaku terlalu singkat mustahil penguatkuasa sempat datang pagi-pagi

Teori Miss J mungkin kejadian berdua-dua itu telah lama dan orang sekeliling memerhatikan tingkah laku mereka. Kalau benar bekas teman lelaki dia dan bekas isteri teman lelaki barunya (fuh mengelirukan) yang membuat laporan, Miss J memuji tindakan mereka.

Mereka berdua telah membuat tindakan yang sepatutnya kerana bertujuan menghalang perbuatan buruk berdua-duaan itu terus berlaku. Kalau benar ini perangkap, ia perangkap yang membawa kebaikan dalam jangka panjang.

Mana boleh lelaki dan wanita bukan muhrim berdua-duaan dalam premis tertutup. Agama kita ada hukum-hukum tertentu. Lainlah kalau teman lelaki dia itu cedera terjatuh atau patah kaki dan terpaksa dibawa masuk ke dalam rumah.

Kalau segar bugar mana boleh Nina. Tambahan pula pukul 3 pagi. Kalau pukul 8 malam lain cerita juga. Nina boleh kata tak buat apa-apa tetapi berada dalam rumah itu sudah dianggap melakukan sesuatu yang dilarang. Itulah salahnya. Kalau buat apa-apa , itu salah lain pula.

sumber : kicapmanis.com

http://www.siakapke.li/2017/05/kecoh-seorang-pelakon-7-hari-di-tangkap.html

Thanks for reading & sharing Terlajak Over

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment